مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-02سياسي

استقرار دو تیم استهلال ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری 


دبیر ستاد استهلال چهارمحال و بختیاری از استقرار دو تیم استهلال در ارتفاعات شهرهای شهرکرد و بروجن، جهت رویت هلال ماه مبارک رمضان خبر داد.

  - ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ستاد استهلال چهارمحال و بختیاری از استقرار دو تیم استهلال در ارتفاعات شهرهای شهرکرد و بروجن، جهت رویت هلال ماه مبارک رمضان خبر داد.

  حجت الاسلام حسن صمدزاده با اشاره به استقرار دو ستاد استهلال در چهارمحال و بختیاری در شهرستان های شهرکرد و بروجن، اظهار کرد: در ماه هایی که رویت هلال ماه حائز اهمیت است و به ویژه رویت هلال ماه رمضان، این دو ستاد فعال می شوند و در ارتفاعات این مناطق که امکان رصد ماه وجود دارد، مستقر می شوند.

دبیر ستاد استهلال چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دو گروه استهلال ماه رمضان از عصر روز گذشته کار رویت هلال ماه را در استان آغاز کرده اند، ادامه داد: معمولاً یک ساعت پیش از غروب آفتاب بهترین زمان استهلال است که این دو گروه در این ساعت بر تمرکز کار خود می افزایند.

صمدزاده بیان کرد: در صورت رویت ماه رمضان، مستندات و تصاویر لازم تهیه و به دفتر مقام معظم رهبری گزارش و اعلام می شود که تا این ساعت هلال ماه مبارک رمضان مشاهده نشده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دو تیم استهلال ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری 

استقرار دو تیم استهلال ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری